مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 11:022022-01-25بين الملل

موسسه مطالعات امنیت ملی اسراییل: بن بست استراتژیک اسراییل در برابر ایران


سناریوهای مختلف برای نتیجه مذاکرات ایران و قدرت های جهانی، خواه به توافقی جزیی یا طولانی مدت یا حتی شکست مذاکرات منجر شود، همه برای اسراییل منفی هستند.

- موسسه مطالعات امنیت ملی اسراییل: بن بست استراتژیک اسراییل در برابر ایران سناریوهای مختلف برای نتیجه مذاکرات ایران و قدرت های جهانی، خواه به توافقی جزیی یا طولانی مدت یا حتی شکست مذاکرات منجر شود، همه برای اسراییل منفی هستند.

گزارش جدید موسسه مطالعات امنیت ملی اسراییل (INSS) که روز دوشنبه منتشر شده، دیدگاه بدبینانه ای نسبت به احتمال احیای برجام دارد و همزمان تاکید دارد که اسراییل در برابر تمام گزینه های در پیش روی خود در موضوع هسته ای ایران، در یک بن بست استراتژیک گرفتار شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصرایران ، موسسه مطالعات امنیت ملی اسراییل (INSS) در گزارش جدیدی که درباره چشم انداز امنیت ملی اسراییل با تمرکز ویژه بر موضوع هسته ای ایران، انتشار داده احتمال احیای برجام در چارچوب مذاکرات ایران با قدرت های جهانی را بعید دانسته است.

بر اساس این گزارش، جمهوری اسلامی ایران که از دستاوردهای هسته ای خود و حمایت کشورهای مختلف احساس جسارت می کند؛ بدون امتیازاتی که به نظر می رسد آمریکا تمایلی به ارایه آنها به ایران ندارد، حاضر به بازگشت به تعهدات برجامی خود نخواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موسسه مطالعات امنیت ملی اسراییل: بن بست استراتژیک اسراییل در برابر ایران

موسسه مطالعات امنیت ملی اسراییل: بن بست استراتژیک اسراییل در برابر ایران