مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 11:022022-01-25بين الملل

واشنگتن تعیین پیش شرط برای بازگشت به برجام را رد کرد


«ند پرایس» سخنگوی وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد، اظهارات نماینده ویژه این کشور در امور ایران درباره لزوم آزادی چهار آمریکایی زندانی در ایران، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، همزمان با ادامه مذاکرات در وین به منظور برداشتن تحریم های غیرقانونی ایران، اظهارنظرهای مقام های ارشد آمریکایی درباره این مذاکرات و برخی دیگر از موضوعات مرتبط با ایران ادامه دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازوبسایت وزارت خارجه آمریکا، ند پرایس سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در نشست خبری عصر روز دوشنبه (به وقت واشنگتن)  به سوالات خبرنگاران درباره مذاکرات وین و اظهارات اخیر رابرت مالی نماینده ویژه واشنگتن در امور ایران در خصوص لزوم آزاید زندانیان آمریکایی در ایران پاسخ داد.

یک خبرنگار حاضر در نشست خبری روز دوشنبه از ند پرایس سخنگوی این وزارتخانه سوال کرد: وزیر امور خارجه ایران روز دوشنبه گفت که (مقام های ایران) اگر احساس کنند می توانند با ضمانت ها به توافق خوبی برسند، آماده اند مذاکره مستقیم با آمریکا را بررسی کنند.

آیا ارتباطی در این مورد صورت گرفته است؟ و آیا شماها (مقام های دولت آمریکا) به گفت و گوی مستقیم با آنها فکر می کنید؟ سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در پاسخ به این سوال گفت: ما آماده ملاقات مستقیم هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واشنگتن تعیین پیش شرط برای بازگشت به برجام را رد کرد

واشنگتن تعیین پیش شرط برای بازگشت به برجام را رد کرد