مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 10:572022-01-25سياسي

پای درد دل مادرانی که خبرنگارند


بارها در جلسات مختلف شاهد نگاه های آزاردهنده مسئولان، خبرنگاران و مدعوان به خبرنگار خانمی بودیم که با فرزندش حضور پیداکرده است، در حالی که حقوق و مزایای خبرنگاری و نبود ساعت مشخص کاری این امکان را در اختیار مادران خبرنگار قرار نمی دهد که فرزند خود را برای ساعتی تنها نگذارند؛ - این تنها بخشی از درد دل مادرانی است که خبرنگارند.

بیش از نیمی از خبرنگاران استان قزوین خانم هستند، در حالی که اغلب خانم های خبرنگار یا مجرد هستند یا متأهل هستند و فرزندی ندارند، اغلب خبرنگاران خانم دارای فرزند نیز یک فرزند دارند و خبرنگارانی که دارای 2 فرزند هستند به دلیل مشکلات موجود ازجمله حقوق و مزایای ناکافی و ساعت کاری نامشخص ترجیح می دهند که در خانه بمانند و دیگر به فعالیتشان ادامه ندهند.

بارها در جلسات مختلف شاهد نگاه های آزاردهنده مسئولان، خبرنگاران و مدعوان به خبرنگاری بودیم که با فرزندش حضور پیداکرده است، در حالی که حقوق و مزایای خبرنگاری و نبود ساعت مشخص کاری این امکان را در اختیار مادران خبرنگار قرار نمی دهد که فرزند خود را برای ساعتی تنها نگذارند.

زینب کلهر خبرنگار قزوینی که یک فرزند 18 ساله دارد، در این خصوص به ایسنا می گوید: 12 سال است که در عرصه خبر فعالیت دارم، با توجه به اهمیتی که برای تربیت فرزندم قائل بودم تصمیم گرفتم در زمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پای درد دل مادرانی که خبرنگارند

پای درد دل مادرانی که خبرنگارند