مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 10:572022-01-25بين الملل

سفر رییس اتحادیه میهنی کردستان عراق به بغداد برای گفت وگو درباره برهم صالح


رییس مشترک اتحادیە میهنی کردستان عراق به منظور گفت وگو درباره پست ریاست جمهوری عراق در راس هیئتی از این حزب، بە بغداد سفر کرد.

- رییس مشترک اتحادیە میهنی کردستان عراق به منظور گفت وگو درباره پست ریاست جمهوری عراق در راس هیئتی از این حزب، بە بغداد سفر کرد.

بە گزارش ایسنا، شفق نیوز اعلام کرد که بافل طالبانی، رییس مشترک اتحادیە میهنی کردستان عراق در راس هیئتی عالی رتبە از این حزب، وارد بغداد شدە است.

هدف از این سفر، گفت وگو با رهبران احزاب سیاسی و مقامات عراقی، بە ویژە چارچوب هماهنگی شیعیان، جریان صدر و ائتلاف های عزم و تقدم درباره ابقای برهم صالح در سمت رییس جمهوری عراق، اعلام شدە است.

این سفر پس از آن انجام شد که شورای رهبری اتحادیه میهنی کردستان رسما برهم صالح را نامزد این حزب برای دوره دوم ریاست جمهوری کرد.

همزمان با حضور بافل طالبانی در بغداد هیئتی از حزب دموکرات کردستان عراق نیز به منظور رایزنی با احزاب مختلف درباره پست ریاست جمهوری عراق و هوشیار زیباری، نامزد این حزب برای تصدی این پست به بغداد سفر کرده است.

گزارش ها حاکی از آن است که اختلافاتی میان حزب دموکرات و اتحادیه میهنی کردستان عراق درباره منصب ریاست جمهوری این کشور وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر رییس اتحادیه میهنی کردستان عراق به بغداد برای گفت وگو درباره برهم صالح

سفر رییس اتحادیه میهنی کردستان عراق به بغداد برای گفت وگو درباره برهم صالح