مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 10:522022-01-25سياسي

همکاری مشترک ایران، روسیه و چین معادلات بین المللی را دچار تحول اساسی می کند


دبیرکل حزب مؤتلفه، برگزاری رزمایش مشترک نیروی دریایی ایران، روسیه و چین را دارای پیام شفافی برای مستکبرین دانست و گفت: همکاری مشترک ایران، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، اسدالله بادامچیان دبیرکل حزب موتلفه اسلامی دبیر کل حزب موتلفه اسلامی در بیان مواضع هفتگی این حزب گفت: سفر رییس جمهور به روسیه آغازی نوین بر تشکیل قدرت بزرگ غرب آسیا، در جهت صلح و آبدی و دفاع از خوبی ها است.

وی همچنین برگزاری رزمایش مشترک نیروی دریایی ایران، روسیه و چین را دارای پیام شفافی برای مستکبرین و زورگویان دانست.

وی افزود: همکاری مشترک ایران، روسیه و چین و سایر ملت های استقلال خواه، نیروی عظیم جهانی مقتدری را پدید می آورد که معادلات جهانی را دچار تحول اساسی می کند.

بادامچیان تاکید کرد: حزب موتلفه اسلامی در روابط بین الملل خود، در بخش غیر دولتی و مردمی، سالهاست که فعالیت داشته و اکنون در دوره جدید خود آن را به تکامل می رساند.

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی در بخش دیگری از این گفت وگو با اشاره به تلاشهای دولت سیزدهم اظهار داشت: دولت آیت الله رییسی گام های بلند و خوبی را برداشته است که از جمله آنها مبارزه با کرونا و مراقبت از عدم گسترش آن، افزایش تعاملات بین المللی و منطقه ای، حضور در بین مردم و نیز امدادرسانی در پی حوادث طبیعی کاملا آشکار و موجب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری مشترک ایران، روسیه و چین معادلات بین المللی را دچار تحول اساسی می کند

همکاری مشترک ایران، روسیه و چین معادلات بین المللی را دچار تحول اساسی می کند