مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 10:422022-01-25سياسي

افزایش تعداد زنان سرپرست خانوار در سال های اخیر


نماینده تهران در مجلس با اشاره به افزایش تعداد زنان سرپرست خانوار در سال های اخیر، گفت بخش های قابل توجهی از بانوان سرپرست خانوار جزو دهک های کم برخوردار هستند که نیمی از آنان از هیچ یک از نهادهای حمایتی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، فاطمه قاسم پور نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (سه شنبه 5 بهمن) مجلس و در جریان بررسی گزارش کمیسیون اجتماعی درباره بررسی عملکرد دستگاه ها در حوزه زنان اظهار داشت: تعداد زنان سرپرست خانوار در سال های اخیر به طور فزاینده ای افزایش پیدا کرده است، خانوارها به علل متعدد زن سرپرست شده اند و این موضوع مورد توجه قرار گرفته است.

نهادهای دولتی با رویکرد حمایتی و بعضا اشتغال زایی و نهادهای انقلابی در راستای رفع فقر و محرومیت زدایی، به این موضوع پرداخته اند.

وی افزود: علیرغم توجه و صرف و تخصیص بودجه، روز به روز با افزایش خانواده های زن سرپرست مواجه هستیم، در کمیسیون اجتماعی و در جلسات متعدد و بازدیدهای گسترده ای که انجام شد الگوهایی که دستگاه های ذیربط تحت عنوان توانمندسازی زنان سرپرست خانوار داشته اند بررسی شد.

نماینده تهران در مجلس تصریح کرد: ابرچالش های ساماندهی وضعیت زنان سرپرست خانوار احصاء شد که برخی از آن ها را نام می برم؛ بودجه ناپایدار، نداشتن متولی واح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش تعداد زنان سرپرست خانوار در سال های اخیر

افزایش تعداد زنان سرپرست خانوار در سال های اخیر