مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 10:422022-01-25اجتماعي

پیش‎ بینی بارش برف در چهارمحال و بختیاری از عصر فردا


معاون توسعه، پیش بینی و مخاطرات جوی هواشناسی چهارمحال و بختیاری، گفت: از ساعات بعد از ظهر چهارشنبه یک سامانه بارشی از سمت منطقه کوهرنگ فعالیت خود را آغاز می کند و به تدریج تا ساعات شب غالب مناطق استان را در برمی گیرد، - عمده بارش ها نیز به صورت برف خواهد بود.

معصومه نوروزی در گفت وگو با ایسنا در خصوص وضعیت جوی چهارمحال و بختیاری در روزهای آینده، اظهار کرد: برای امروز پدیده خاصی در سطح استان پیش بینی نمی شود، اما از ساعات بعد از ظهر فردا یک سامانه بارشی از سمت منطقه کوهرنگ فعالیت خود را آغاز می کند و به تدریج تا ساعات شب غالب مناطق استان را در برمی گیرد که پیش بینی می شود شدت فعالیت این سامانه بارشی از نیمه شب چهارشنبه آغاز و تا اواسط روز پنج شنبه ادامه داشته باشد و عمده بارش ها نیز به صورت برف خواهد بود، همچنین گاهی نیز شاهد بارش باران هستیم.

معاون توسعه، پیش بینی و مخاطرات جوی هواشناسی چهارمحال و بختیاری افزود: باتوجه به احتمال وزش باد نسبتا شدید کولاک برف در مناطق کوهستانی به ویژه منطقه کوهرنگ، ارتفاعات و گردنه های استان مانند گردنه چری، بره مرده و.

پیش بینی می شود، همچنین احتمال لغزندگی سطح جاده ها و اختلال در تردد نیز وجود دارد به همین دلیل به شهروندان توصیه می شود، باتوجه به شرایط جوی از صعود به ارتفاعات خودداری کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش‎ بینی بارش برف در چهارمحال و بختیاری از عصر فردا

پیش‎ بینی بارش برف در چهارمحال و بختیاری از عصر فردا