مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 10:372022-01-25سياسي

نصب نیوجرسی های بتنی، در آزادراه کاشان عملیاتی شود


برای تسهیل در عبور و مرور و جلوگیری از بروز تصادفات و تحمیل خسارات جانی و مالی به مردم عملیات روکش آسفالت و نصب نیوجرسی های بتنی جدا کننده میانی در آزادراه کاشان- اصفهان عملیاتی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کاشان؛ علی اکبر مرتضایی فرماندار کاشان در جلسه رسیدگی به مسائل و مشکلات آزادراه کاشان- اصفهان اظهار داشت: عملیات روکش آسفالت و روشنایی این مسیر استراتژیک با اولویت مسیر آزادراه کاشان به سمت نطنز در دستور کار قرار گیرد.

وی ادامه داد: عملیات نصب نیوجرسی های بتنی جدا کننده میانی و همچنین نصب علائم با اولویت مسیر منتهی تا عوارضی کاشان در کلیه نقاط حادثه خیز در اولویت عملیاتی گردد تا در حین تصادفات از ورود وسایل نقلیه به لاین مقابل جلوگیری شود.

مرتضایی با بیان اینکه، ایمن سازی کلیه نقاط نا ایمن و حادثه خیز از وظایف مدیریت آزادراه است و موارد کارشناسی مدنظر پلیس راه کاشان- اصفهان در این محورها باید مرتفع و ایمن سازی شود تا بیش از این شاهد تصادفات و حوادث ناگوار نباشیم، گفت: با توجه به برودت هوا و عدم امکان اجرای روکش آسفالت واز سوی دیگر نظر به خرابی آسفالت محور آزادراه حدفاصل محورنطنز تا کاشان، ترمیم آسفالت این محور تا انجام روکش آسفالت استاندارد سریعاً اجرایی و ترمیم شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نصب نیوجرسی های بتنی، در آزادراه کاشان عملیاتی شود

نصب نیوجرسی های بتنی، در آزادراه کاشان عملیاتی شود