مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 10:372022-01-25سياسي

دولت باید معتادین را ساماندهی کند زیرا آنها هم وطن ما هستند


دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور گفت:شایسته نیست معتادان بی سرپناه در سطح شهر رها باشند آن ها به مرحله ای رسیده اند که خانواده ها ترکشان کردند و دولت باید انها را ساماندهی کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر جلسات آسیب های اجتماعی، بر حل آن تأکید ویژه ای داشتند.

وی تاکید کرد: شایسته نیست معتادان بی خانمان و بی سرپناه در سطح شهر رها باشند؛ از طرفی معتادان، شهروند و هم وطن ما هستند و روا نیست که در خیابان ها و پارک ها بخوابند، آن ها به مرحله ای رسیده اند که خانواده ها ترکشان کرده اند، در اینجا دولت و حاکمیت می بایست آنان را ساماندهی کند.

دبیرکل ستاد مبارزه با موادمخدر ادامه داد: ستاد مبارزه با موادمخدر در چهار حوزه مقابله، پیشگیری، درمان و توانمندسازی، فعالیت هایی را انجام می دهد و هر چهار حوزه را همسو با یکدیگر پیش می برد.

او افزود: سال 97، ظرفیت نگهداری و درمان در تهران، 3600 نفر بود اما به همت بسیج، نیروی انتظامی و سازمان زندان ها طی سه سال اخیر، مراکزی ایجاد شد و ظرفیت نگهداری به 16 هزار نفر افزایش یافت، همچنین در جلسه اخیر ستاد مبارزه با مواد مخدر که به ریاست رییس جمهور برگزار شد، مقرر شد که ظرفیت تهران به 25 هزار نفر برسد که در اینصورا نیازمندی تهران تکمیل می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت باید معتادین را ساماندهی کند زیرا آنها هم وطن ما هستند

دولت باید معتادین را ساماندهی کند زیرا آنها هم وطن ما هستند