مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 10:322022-01-25سياسي

مشکل کم آبی شمال فارس با ایجاد خط انتقال آب دریا به اصفهان حل خواهد شد


نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی گفت: از مزیت های خط انتقال آب دریا به استان اصفهان، مشروب شدن شمال استان فارس می باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، ابراهیم عزیزی با توجه به نشست مشترک مدیران اصفهان و فارس در خصوص پروژه مشترک خط انتقال آب دریا به استان های فارس و اصفهان در این رابطه اظهارداشت: علاوه بر کاهش هزینه ها و مسیر، با انجام این پروژه می توان نیاز آبی شمال استان فارس را نیز به خوبی تامین کرد.

او افزود: ما در شمال استان دارای فرصت های بسیار خوب صنعتی هستیم اما به دلیل کمبود آب نتوانسته ایم از این فرصت ها استفاده کنیم لذا با انتقال آب دریا به این مناطق می توان رونق بخش صنعت باشیم، بنابراین افق این طرح را آنجا باید دید.

نایب رییس اول کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در شمال فارس با حل مشکل کم آبی، با وجود دو ظرفیت خط ریلی شیراز اقلید یزد و خراسان و شیراز و اصفهان، می توان بخش صنعت را به خوبی تقویت کرد.

عزیزی در خصوص آخرین تصمیمات نشست مشترک مدیران فارس و اصفهان نیز گفت: هیأتی از مسوولان اصفهانی از کارخانه تولید لوله استان فارس به عنوان یک مزیت منحصر به فرد و همچنین پروژه خط انتقال آب به فارس که در حال اجرا است،بازدید خواهد کرد تا تصمیم قطعی در خصوص همکاری های مشترک نهایی شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل کم آبی شمال فارس با ایجاد خط انتقال آب دریا به اصفهان حل خواهد شد

مشکل کم آبی شمال فارس با ایجاد خط انتقال آب دریا به اصفهان حل خواهد شد