مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 10:322022-01-25سياسي

قالیباف: تحقیق و تفحص ها آثار مورد نظر را نداشته اند


گزارشی را از تحقیق و تفحص های صورت گرفته در دوره های قبل بررسی کردیم و متوجه شدیم تحقیق و تفحص ها اثر مورد نظر را نداشته اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، در جلسه علنی روز سه شنبه( 5 بهمن ماه) مجلس شورای اسلامی، در جریان گزارش کمیسیون فرهنگی مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد شرکت سیاحتی علی صدر همدان، رحمت الله نوروزی نماینده علی آباد کتول در اخطاری طبق اصل 76 قانون اساسی گفت: مجلس حق تحقیق و تفحص در همه امور کشور را دارد.

اما تحقیق و تفحص های زیادی از خرداد سال 99 تا کنون انجام شده و اگر این تحقیق و تفحص ها نتیجه نداشته باشد تصویب آن هم فایده ای ندارد.

وی تاکید کرد: حداکثر دو دوره می توان یک تحقیق و تفحص را تمدید کرد.

از طرفی اگر مجلس به تحقیق و تفحص رأی بدهد و کمیسیون ها حمایت نکنند و حمایتی از سوی کلیت مجلس صورت نگیرد بازوی نظارتی ما برای تحقیق و تفحص ها کارکردی نخواهد داشت.

نوروزی خاطرنشان کرد: آیا تاکنون یک گزارش تحقیق و تفحص نهایی شده و گزارش آن در صحن علنی مجلس قرائت شده است؟ در ادامه محمدباقرقالیباف رییس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این تذکر این نماینده گفت: گزارش تحقیق و تفحص در کمیسیون های مجلس باید رأی لازم را بیاورد تا به صحن علنی ارجاع شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قالیباف: تحقیق و تفحص ها آثار مورد نظر را نداشته اند

قالیباف: تحقیق و تفحص ها آثار مورد نظر را نداشته اند