مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 10:222022-01-25سياسي

اختتامیه پنجمین دوره جشنواره بین المللی شعر حوزه اشراق برگزار شد


دبیر کمیته رسانه پنجمین دوره جشنواره بین المللی شعر اشراق از برگزاری اختتامیه پنجمین جشنواره بین المللی شعر حوزه (اشراق) در قم خبر داد.

- ، محمدرضا قربان زاده، دبیر کمیته رسانه پنجمین دوره جشنواره بین المللی شعر اشراق با اشاره به برگزاری اختتامیه پنجمین جشنواره بین المللی شعر حوزه (اشراق) در قم گفت: این مراسم روز چهارشنبه ششم بهمن از ساعت 18 تا 20 با سخنرانی حجت الاسلام احمد واعظی، رییس دفتر تبلیغات اسلامی؛ نامور مطلق، رییس فرهنگستان هنر و با حضور اساتیدی همچون علیرضا قزوه، محمدعلی مجاهدی و حجت الاسلام زکریا اخلاقی و اجرای نجم الدین شریعتی در مرکز همایش های غدیر برگزار می شود.

وی با بیان اینکه بی شک یکی از قالب های تأثیرگذار تبلیغ دین، قالب تبلیغ هنری است افزود: هنر در ذات خود واجد همه مؤلفه های تأثیرگذاری و ماندگاری است؛ چنانچه رهبر فرزانه انقلاب نیز در این خصوص فرموده اند که ابزارهای هنری بی شک رساترین، بلیغ ترین و کاراترین ابزار ابلاغ و تبلیغ پیام است و جشنواره بین المللی شعر اشراق با درک همین نگاه از سوی معاونت مهر دفتر تبلیغات اسلامی برگزار می شود.

دبیر کمیته رسانه پنجمین دوره جشنواره بین المللی شعر حوزه (اشراق) با اشاره به برخی از فعالیت های کمیته رسانه این دوره از جشنواره گفت: با توجه به شرایط کرونایی در کشور و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختتامیه پنجمین دوره جشنواره بین المللی شعر حوزه اشراق برگزار شد

اختتامیه پنجمین دوره جشنواره بین المللی شعر حوزه اشراق برگزار شد