مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 10:172022-01-25اجتماعي

آغاز مرحله نهایی پنجمین دوره مسابقات همخوانی و مدیحه سرایی قرآن


باقری از آغاز مرحله نهایی پنجمین دوره مسابقات همخوانی و مدیحه سرایی قرآن آموزان مراکز دارالقرآن الکریم سراسر کشور به میزبانی استان آذربایجان شرقی خبر داد.

- ، میکاییل باقری مدیر کل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش گفت: مرحله نهایی پنجمین دوره مسابقات همخوانی و مدیحه سرایی قرآن آموزان مراکز دارالقرآن الکریم سراسر کشور از پنجم لغایت 7 بهمن ماه به میزبانی اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی و در شهر تبریز برگزار خواهد شد.

وی افزود: برای داوری این دوره از مسابقات 8 نفر از اساتید و داوران برجسته و بین المللی انتخاب شده اند که 4 نفر از این داوران در بخش پسران و 4 نفر دیگر در بخش دختران قضاوت و داوری گروه ها را به عهده خواهند داشت.

مدیر کل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: در این دوره از مسابقات 16 گروه در بخش پسران و 15 گروه در بخش دختران به مرحله نهایی راه یافته اند که هر گروه یک قطعه مدیحه سرایی و یک قطعه هم خوانی قرآن کریم اجرا می کنند.

وی خاطرنشان کرد: مسابقات همخوانی و مدیحه سرایی از سطح مراکز دارالقرآن الکریم آغاز می شود و هر مرکز دارالقرآن حداقل 1 گروه در بخش پسران و 1 گروه در بخش دختران برای حضور در مسابقات معرفی می کنند که در مرحله استان با سایر گروه های استان خود به رقابت می پردازند و در نهایت یک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز مرحله نهایی پنجمین دوره مسابقات همخوانی و مدیحه سرایی قرآن

آغاز مرحله نهایی پنجمین دوره مسابقات همخوانی و مدیحه سرایی قرآن