مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 10:122022-01-25اجتماعي

تداوم آلودگی هوای تهران برای سومین روز پیاپی


براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، امروز(5 بهمن ماه) هوای تهران در محدوده ناسالم برای گروه های حساس قرارگرفته است که ناشی از استقرار ترافیک صبحگاهی و عدم وزش باد موثر است.

- براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، امروز(5 بهمن ماه) هوای تهران در محدوده ناسالم برای گروه های حساس قرارگرفته است که ناشی از استقرار ترافیک صبحگاهی و عدم وزش باد موثر است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا پیش بینی های انجام شده در شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران حاکی از آن است که با تداوم شرایط پایدار جوی تا صبح امروز (5 بهمن ماه) هم زمان با افزایش ترافیک صبحگاهی در بیشتر مناطق کیفیت هوا در محدوده ناسالم و ناسالم برای گروه های حساس قرار خواهد گرفت.

افزایش نسبی تندی باد طی روز پراکندگی آلاینده ها را تا حدودی تسهیل خواهد کرد.

به تدریج با شکل گیری ناپایداری جوی تا اواخر وقت سه شنبه (5 بهمن ماه) تا حدودی از میزان غلظت آلاینده ها کاسته خواهد شد، اگرچه با افزایش ترافیک شامگاهی غلظت ذرات معلق افزایش یافته است و کیفیت هوا در مناطق پرتردد در وضعیت ناسالم برای گروه های حساس قرار می گیرد.

صبح روز چهارشنبه (6 بهمن ماه) با توجه به حاکمیت جو آرام و نسبتاً پایدار همراه با افزایش تردد خودروها، غلظت ذرات معلق افزایش می یابد بنابراین برقراری وضعیت ناسالم برای گروه های حساس د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم آلودگی هوای تهران برای سومین روز پیاپی

تداوم آلودگی هوای تهران برای سومین روز پیاپی