مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 10:022022-01-25بين الملل

گزارش سازمان حقوق بشری درباره نقض گسترده حقوق زنان در بحرین


یک گزارش حقوق بشری با افشای موارد گسترده نقض حقوق بشر زنان در بحرین وضعیت واقعی حقوق زنان و تبعیض هایی را که علیه آنها در این کشور خلیج فارس اعمال می شود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس،  سازمان آمریکایی ها برای دموکراسی و حقوق بشر در بحرین (ADHRB) گزارشی را با عنوان حقوق زنان در بحرین.

رویاها به تعویق افتاد منتشر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازالقدس العربی، این گزارش واقعیت کنونی حقوق زنان در بحرین، واقعیت خشونت علیه زنان در بحرین و میزان تعهد منامه را  به کنوانسیون رفع اشکال تبعیض علیه زنان (CEDAW) را برجسته می کند.

این گزارش همچنین اشکال تبعیض علیه زنان را بر اساس قانون ملیت، قانون جزا و قانون کار مصوب سال 1963 در این کشور را بررسی می کند و نشان می دهد که شورای عالی زنان در بحرین به دنبال سرپوش گذاشتن بر تخلفات است.

این گزارش حقوق بشری با تاکید بر اینکه قوانین بحرین هنوز علیه زنان تبعیض آمیز است، آغاز شده است و می گوید که علیرغم همه لاپوشانی هایی که توسط نهادهای مرتبط با حقوق زنان مانند شورای عالی زنان در بحرین انجام می شود، باز این کشور در واقع نتوانسته اصلاحات فوری را مورد توجه قرار دهد و همچنان قانون مجازات اجازه می دهد تا از اتهامات جنایی فرار کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش سازمان حقوق بشری درباره نقض گسترده حقوق زنان در بحرین

گزارش سازمان حقوق بشری درباره نقض گسترده حقوق زنان در بحرین