مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 09:572022-01-25فناوري

بهای اینترنت «ذره بین» نصف گوگل است


وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره موتور جست وجوی «ذره بین» گفت: استفاده از این موتور جست وجو، مزیت های ترافیکی مثل ترافیک رایگان در قالب بسته اینترنتی و اینترنت نیم بها را دارد.

- وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره موتور جست وجوی ذره بین گفت: استفاده از این موتور جست وجو، مزیت های ترافیکی مثل ترافیک رایگان در قالب بسته اینترنتی و اینترنت نیم بها را دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عیسی زارع پور -وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات- در صفحه اینستاگرام خود نوشت: طبق قولی که قبلا در مورد معرفی سرویس های ایرانی داده بودم، می خواهم یکی از محصولات فناورانه بومی را به شما هم وطنان معرفی کنم؛ محصولی که با ابتکار و تلاش جمعی از جوانان نخبه کشورمان و با حمایت همراه اول تولید شده و قابل استفاده است.

ذره بین یک موتور جستجوی فارسی، ویژه کاربران ایرانی است که تجربه ای فراتر از جست وجویی عادی را برای کاربران فراهم می کند.

وی در ادامه درباره خصوصیات این موتور جست وجو توضیح داد: ذره بین علاوه بر نمایش نتایج موتورهای جست وجو نظیر گوگل از طریق فراجستجوگر خود، امکانات و خدمات ویژه ای ارائه می دهد که وب گردی در اینترنت را بهبود می بخشد.

این موتور جست وجو دسترسی کاربران به انواع محتواهای ویدئویی، صوتی و آموزشی در دنیای وب و شبکه های اجتماعی را به را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهای اینترنت «ذره بین» نصف گوگل است

بهای اینترنت «ذره بین» نصف گوگل است