مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 09:572022-01-25اجتماعي

107 پروژه مدرسه سازی توسط خیرین در هرمزگان در حال اجراست


معاون مشارکت های مردمی اداره کل نوسازی مدارس هرمزگان گفت: در حال حاضر بیش از 700 خیر مدرسه ساز داخل و خارج کشور در استان هرمزگان در امر مقدس مدرسه سازی مشارکت دارند.

- علی مرادی صبح امروز (پنجم بهمن ماه) در بازدید از پروژه های ساخت مدارس خیری در هرمزگان، اظهار کرد: مشارکت های مردمی تجلی عشق و ایثار مردم درزمینه مرتفع نمودن موانع ومشکلات تعلیم و تربیت دانش آموزان و اهمیت والای آن دربین آحاد مردم به شمار می آید.

وی با بیان اینکه حل مشکلات آموزش و پرورش بدون مشارکت جدی مردم و نهاد های مردمی امکان پذیر نیست، افزود: آگاهی عمومی در مشارکت بسیار مهم و ضروری است.

به گفته معاون مشارکتهای مردمی اداره کل نوسازی مدارس هرمزگان، هر چه اعتمادسازی و اطلاع رسانی به مردم بیشترشود ، شوق و علاقه به مشارکت افزون تر خواهد شد.

مرادی در ادامه مشارکت های مردمی را نمونه ی بارز در جهت آگاهی رسانی و ایجاد اعتماد در بین مردم به جهت احداث و تجهیز فضاهای آموزشی و پرورشی و دیگر فعالیت های مرتبط با تعلیم و تربیت دانش آموزان دانست.

وی همچنین با تاکید بر جلب مشارکت و تقویت همکاری سازمان های مردم نهاد اظهار کرد: اشخاص حقیقی، حقوقی و گروههای جهادی وبنیادهای خیریه با احداث مدارس و فضاهای ورزشی و پرورشی در مناطق مورد نیاز، تعمیر یا تکمیل فضاهای آموزشی و پرورشی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

107 پروژه مدرسه سازی توسط خیرین در هرمزگان در حال اجراست

107 پروژه مدرسه سازی توسط خیرین در هرمزگان در حال اجراست