مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 09:472022-01-25اجتماعي

بارش برف مهمان مردم استان سمنان می شود/ پیش بینی آخر هفته ای سرد


نگاهی به نقشه های هواشناسی نشان می دهد که پس از چند روز بازگشت آرامش به جو استان سمنان دوباره همزمان با روز پنجشنبه بارش برف و وزش باد در استان صورت خواهد گرفت.

- ، نگاهی به نقشه های هواشناسی نشان می دهد که سامانه کم فشار بارشی از فردا به تدریج وارد استان سمنان می شود و پنجشنبه ای برفی، بارانی همراه با کاهش شدید دمای هوا را برای اغلب نقاط استان به دنبال خواهد آورد این در حالی است به تازگی سامانه کم فشار بارش زا که با تندباد شدید و خسارات زیادی همراه شد، استان را ترک کرده است.

گفته می شود سامانه کم فشار بارشی که از فردا وارد استان می شود سبب بروز تندبادهایی مانند آنچه در جمعه گذشته شاهد بودیم نخواهد بود اما دمای هوا را در بسیاری نقاط استان سمنان کاهش خواهد داد و سبب بارش برف و باران در این استان می شود.

برای روز پنجشنبه بیشینه و کمینه دمای هوای مرکز استان سمنان ده درجه بالای صفر و دو درجه زیر صفر است آسمان ابری همراه با بارش برف و باران خواهد بود و به خصوص در ارتفاعات برف خواهد بارید هشدار نارنجی در دیگر نقاط استان سمنان نیز بروز خواهد کرد اما دیگر شاهد خسارات تندباد مانند هفته گذشته نخواهیم بود.

برودت هوا از فردا شب احتمال مسدود شدن راه های استان سمنان نیز وجود دارد چرا که هم اکنون هم محورهای شاهرود به گرگان از طریق توسکستا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش برف مهمان مردم استان سمنان می شود/ پیش بینی آخر هفته ای سرد

بارش برف مهمان مردم استان سمنان می شود/ پیش بینی آخر هفته ای سرد