مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 09:422022-01-25بين الملل

ناسزای بایدن به خبرنگاری که از تورم پرسید


همزمان با رسیدن تورم آمریکا به عددی بی سابقه در 40 سال گذشته، اعصاب رییس جمهوری آمریکا هم دستخوش دگرگونی هایی شده است! - همزمان با رسیدن تورم آمریکا به عددی بی سابقه در 40 سال گذشته، اعصاب رییس جمهوری آمریکا هم دستخوش دگرگونی هایی شده است! به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، عصر دوشنبه در آخرین لحظات کنفرانس خبری جو بایدن، رییس جمهوری آمریکا که بعد از نشست شورای رقابت کاخ سفید به منظور کاهش قیمت ها برگزار شد، پیتر دوسی از شبکه خبری فاکس نیوز سوالی درباره تورم پرسید.

براساس ویدیوی منتشر شده، صدای این خبرنگار فاکس نیوز در میان همهمه ای که در اتاق کاخ سفید در جریان بود، به گوش می رسد که می پرسد: آیا به سوالاتی درباره تورم پاسخ می دهید؟ آیا فکر می کنید تورم یک برچسب سیاسی در آستانه انتخابات میان دوره ای است؟ بایدن با حالتی جدی می گوید: این یک دارایی بزرگ است- تورم بیشتر! در ادامه رییس جمهوری آمریکا به حالت زمزمه می گوید: چه احمق حرامزاده ای! جو بایدن تقریبا از زمانی که دوسی کمپین ریاست جمهوری او در سال 2020 را پوشش می داد، روابط نسبتا ستیزه جویانه ای با او داشته است.

ویدیوی صحبت های بایدن ظرف چند دقیقه در رسانه های اجتماعی پخس شد و دوسی گفت که آن زمان به خاطر سر و صدا نشنیده که بایدن به او چه گفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناسزای بایدن به خبرنگاری که از تورم پرسید

ناسزای بایدن به خبرنگاری که از تورم پرسید