مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 09:122022-01-25اقتصادي

برای مدیریت بازار از ایده های فناورانه استفاده شود


سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس تاکید کرد که برای مدیریت و کنترل بازار باید به سمت ارائه و استفاده از مدل ها و ایده های فناورانه استفاده کرد.

- عبدالعظیم خادم حمزه در پانزدهمین جلسه کارگروه تنظیم بازار فارس در خصوص ارائه مدل های توزیع و فروش اقلام کالاهای اساسی، گفت: باید از این قابلیت ها برای مدیریت کالاهای اساسی در طیف گسترده ای جهت تامین، توزیع و فروش بهره برد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از استانداری فارس، خادم حمزه، از اتاق اصناف استان و دستگاه های اجرایی عضو کارگروه خواست نسبت به تشکیل جلسه با شرکت های حوزه فناوری برای ارائه مدل های خدمات رسانی به مردم در فروش کالا و ارائه خدمات اقدام نمایند و تجارت الکترونیک مورد توجه جدی قرار گیرد.

وی در جلسه کارگروه تنظیم بازار استان فارس در بحث تامین کالاهای اساسی در بازار بر ادامه روند نظارت بر بازار تاکید و از بازرسان خواست مطابق با قانون با گرانفروشی برخورد داشته باشند و اجازه ندهند افراد سود جو حقوق مصرف کنندگان را تضییع نمایند.

خادم حمزه مدیریت روانی بازار را از موارد مهم تنظیم بازار دانست و از سازمان جهاد کشاورزی استان خواست تا نسبت به پیگیری جهت تامین اقلام اساسی مورد نیاز از طریق وزارتخانه متبوع پیگیری و همچنین اتاق اصناف استان خواست تا نسبت به برنامه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای مدیریت بازار از ایده های فناورانه استفاده شود

برای مدیریت بازار از ایده های فناورانه استفاده شود