مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 08:572022-01-25سياسي

برآیند افکار در دولت سیزدهم شنیده شدن حرف مردم است


سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان با اشاره به اینکه برآیند افکار در دولت سیزدهم شنیده شدن حرف مردم است، گفت: معیشت، اقتصاد، - فرهنگ و رسانه از عوامل بسیار تاثیرگذار و پر اهمیت در جامعه و مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است احمد ریواده در جلسه شورای تبلیغات اقتصادی استان سمنان افزود: تقویت حوزه سرمایه اجتماعی نیاز به اقدام عملی دارد و در این راستا یکی از مهمترین اقدام ها، حضور مسئولان در بین مردم است.

وی ادامه داد: شورای اطلاع رسانی استان وظیفه دارد تا اولویت های مهم و اساسی را به منظور اطلاع رسانی، شناسایی و معرفی کند.

وی از تلاش شورای اطلاع رسانی استان در ایفای وظایف خود قدرشناسی کرد و گفت: انتظار می رود که این شورا در تحقق اهداف و برنامه های خود موفق عمل کند.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان اظهار کرد: از شورای اطلاع رسانی استان درخواست داریم تا برآیند جلسات شورا، مدیریت افکار عمومی باشد و خلاءهای تاثیرگذار بر افکار عمومی رفع شود.

ریواده خاطرنشان کرد: پرداختن به ظرفیت های ناتمام دانش و توانمندی در استان، قطعا موجب رشد و توسعه خواهد شد و باید روی نقاط مهم، کلیدی، راهبردی و اساس توسعه استان اتفاق نظر داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برآیند افکار در دولت سیزدهم شنیده شدن حرف مردم است

برآیند افکار در دولت سیزدهم شنیده شدن حرف مردم است