مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 08:572022-01-25اقتصادي

کاهش 18 درصدی بارش باران در گلستان/ 23 درصد کاهش در دخایر آبخوان های گلستان


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان گلستان با اشاره به آمارهای به دست آمده از ایستگاه های این شرکت، گفت: میزان بارش باران در استان از ابتدای مهر تا آخر دی ماه نسبت به مدت مشابه سال قبل 18 درصد کاهش داشته است.

- سید محسن حسینی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به اینکه آمار به دست آمده در ایستگاههای شرکت آب منطقه ای استان گلستان مبنای ما برای ارائه گزارشات مرتبط با حوزه کاری ماست، اظهار کرد: سنجش میزان بارندگی، ذخیره آبخوانها و .

از جمله مواردی است که با استناد به این آمارها به دست می آید.

وی با بیان اینکه در بازه زمانی ابتدای مهر تا پایان دی ماه یعنی چهار ماهه گذشته مقدار بارندگی تجمعی متوسط در استان 142 میلیمتر بوده است، افزود: این آمار نسبت به آمار بلند مدت استان گلستان که 172 میلی متر است، 18 % کاهش را نشان می دهد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان گلستان در تشریح میزان افزای شو کاهش بارش در حوضه های آبریز مختلف استان، خاطرنشان کرد: در حوضه آبریز گرگانرود 15 % کاهش بارش نسبت به بازه زمانی بلند مدت را شاهد هستیم که این کاهش بارش در حوضه آبریز اترک سفلی به 28 درصد می رسد.

حسینی از کاهش بارش بارش نسبت به دوره زمانی بلند مدت به میزان 11 درصد در حوضه آبریز قره سو خبر داد و گفت: در حوضه آبریز نکارود علیا نیز آمار ایستگاههای شرکت منطقه ای نشان د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 18 درصدی بارش باران در گلستان/ 23 درصد کاهش در دخایر آبخوان های گلستان

کاهش 18 درصدی بارش باران در گلستان/ 23 درصد کاهش در دخایر آبخوان های گلستان