مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 08:522022-01-25اقتصادي

تجدید نظر در اعطای مجوزهای جایگاه های خبازی در کردستان


رییس سازمان جهاد کشاورزی کردستان از تجدید نظر در اعطای مجوزهای جایگاه های خبازی در استان و تشدید نظارت ها بر این واحدها خبر داد.

- ، محمد فرید سپری دوشنبه شب در سی و یکمین جلسه قرارگاه امنیت غذایی با هدف پیگیری وضعیت عرضه آرد و نظارت بر خبازی های استان کردستان در سنندج اظهار کرد: سرمای کم سابقه روزهای آخر دی ماه دلگرمی خدمت رسانی را سرد نکرد.

وی افزود: بارش باران و برف که از نعمات کم نظیر الهی هستند ضمن دل خوشی کشاورزان، گاهی مخاطراتی را با خود به دنبال دارند که این رخداد چند روز اخیر با وجود شیرینی، زحماتی را برای همکاران ما در حوزه تأمین آرد و نان به وجود آورد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی گفت: در شهرستان سنندج 92 تا 94 هزار کیسه آرد به صورت سهمیه ای در ماه جهت مصرف در خبازی ها و تأمین نان سطح شهر توزیع می شود که رقم بالایی است و نیاز به یک شبکه تأمین و توزیع گسترده دارد.

سپری اظهار داشت: به محض شروع بارش ها و پیش بینی این اتفاق که ممکن است شهروندان را با مشکل مواجه کند و سو استفاده برخی سودجویان را به دنبال داشته باشد، ضمن تشکیل اکیپ های بازرسی متشکل از تعزیرات، سازمان صمت و حتی ارتش، سپاه و نیروی انتظامی، به صورت شبانه روزی دستور افزایش تولید کارخانجات آرد را صادر و شرکت های حمل و نقل را جهت توزیع آرد در سطح شهرها و روستاهای است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجدید نظر در اعطای مجوزهای جایگاه های خبازی در کردستان

تجدید نظر در اعطای مجوزهای جایگاه های خبازی در کردستان