مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 08:422022-01-25پزشكي

دو شهرستان هرمزگان در وضعیت زرد کرونایی قرار گرفت


سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: با افزایش موارد ابتلا و بستری در2 شهرستان پارسیان و بستک در غرب استان، این دو منطقه در وضعیت زرد کرونایی قرار گرفتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، دکتر فاطمه نوروزیان روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: پیش از این نیز هشدار داده بودیم که در صورت بی تفاوتی مردم در رعایت پروتکلهای بهداشتی، باید منتظر تغییر وضعیت هرمزگان از نظر شیوع کرونا باشیم.

وی با بیان اینکه 80 درصد موارد کرونا در هرمزگان از نوع اومیکرون است، افزود: با توجه به افزایش شاخص های بستری و فوتی کرونا در استان، احتمال شیوع گسترده این ویروس در هرمزگان و تغییر رنگ سایر مناطق استان نیز وجود دارد.

نوروزیان خاطرنشان کرد: متأسفانه طی شبانه روز گذشته 2 مورد دیگر فوتی کرونا در هرمزگان ثبت شده و آمار فوتی ها به رقم دو هزار و 465 نفر رسیده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان تصریح کرد: برخلاف وضعیت دیماه که تا حدود بسیار زیادی شاهد کاهش آمار مرگ و میر کرونا در استان بودیم، از ابتدای بهمن ماه تاکنون وضعیت فوتی ها افزایش یافته و فقط در سه روز اخیر چهار نفر فوت شدند.

نوروزیان ابراز داشت: طی 24 ساعت گذشته با بستری شدن 44 نفر دیگر ، شمار بستری های کرونا در بیمارستان های هرمزگان به 115 نفر رسید که از این شمار 17 نفر در بخش مراقبت های ویژه تحت نظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو شهرستان هرمزگان در وضعیت زرد کرونایی قرار گرفت

دو شهرستان هرمزگان در وضعیت زرد کرونایی قرار گرفت