مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 08:322022-01-25سياسي

فرصت وقف در حال تبدیل شدن به تهدید است


وقف فرصت بسیار خوبی است و باید از این ظرفیت برای خدمت رسانی و ارتقا استان استفاده کرد، اما امروزه فرصت وقف در حال تبدیل شدن به تهدید است.

- به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان قزوین؛ محمد قاسمی در چهارمین نشست شورای حفظ حقوق بیت المال استان قزوین که در سالن جلسات دادسرای مرکز استان برگزار شد، گفت: حفظ حقوق بیت المال، منابع طبیعی، محیط زیست و… یک تکلیف و وظیفه شخصی و همچنین سازمانی است و باید نسبت به این حوزه حساسیت ویژه داشت و تبعاً مسئولان و دستگاه های متولی باید پاسخگوی اقدامات خود باشند.

وی افزود: قوه قضاییه در دوره تحول در خصوص صیانت و حفظ حقوق بیت المال عزم جدی خود را به کار گرفته و همانگونه که طی روزهای گذشته شاهد بودیم؛ ساختمان قدیمی قوه قضاییه که در بستر رودخانه چالوس احداث شده بود، تخریب شد و این هشدار دستگاه قضایی است.

این مقام قضایی استان در ادامه بیان داشت: قوه قضاییه صیانت از حقوق بیت المال را از خود آغاز کرده و این موضوع باید مورد توجه دست اندازان، متعدیان و متعرضان به بیت المال قرار گیرد، زیرا برخورد دستگاه قضایی با آنها سخت و بدون اغماض خواهد بود.

قاسمی در خصوص مسائل و مشکلات اراضی موقوفه استان قزوین گفت: وقف یک سنت نیکو و حسنه است، اما امروزه در برخی مناطق به دلیل سود و صرفه اقتصادی، وقف بودن اراضی ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرصت وقف در حال تبدیل شدن به تهدید است

فرصت وقف در حال تبدیل شدن به تهدید است