مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 08:172022-01-25سياسي

آغاز جلسه علنی مجلس/ سوال از وزیر صمت در دستور کار


نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز خود به بررسی سوالات نمایندگان بناب و رباط کریم از وزیر صنعت، معدن و تجارت می پردازند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جلسه علنی امروز (سه شنبه) مجلس شورای اسلامی دقایقی قبل به ریاست محمد باقر قالیباف آغاز شد.

رسیدگی به سؤالات محمد باقری بناب نماینده بناب و تعدادی از نمایندگان و همچنین حسن نوروزی نماینده رباط کریم و بهارستان از وزیر صنعت، معدن و تجارت و بررسی گزارش کمیسیون اجتماعی در مورد اقدامات صورت گرفته در حوزه زنان در دستور کار امروز جلسه علنی مجلس شورای اسلامی قرار دارد.

همچنین انتخاب یک نفر از هر یک از کمیسیون های فرهنگی و بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی برای عضویت در ستاد ملی جمعیت، بررسی گزارش کمیسیون فرهنگی مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد شرکت سیاحتی علی صدر همدان، بررسی گزارش کمیسیون انرژی مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران و بررسی گزارش کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها مبنی بر رد تقاضای تحقیق و تفحص از سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور از سال 1392 از دیگر مواردی است که نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه امروز خود به بررسی آن ها خواهند پرداخت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز جلسه علنی مجلس/ سوال از وزیر صمت در دستور کار

آغاز جلسه علنی مجلس/ سوال از وزیر صمت در دستور کار