مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 07:022022-01-25سياسي

آخرین وضعیت عمارت مسعودیه/ تلاش برای جلوگیری از مخروبه شدن اماکن تاریخی


در خصوص عمارت مسعودیه و سایر عمارت های تاریخی که درهای آن به روی گردشگران بسته شده، منتظر گزارش هیأت بررسی هستم تا به جمع بندی برسیم که هم از تخریب این میراث جلوگیری کنیم و هم بتوانیم بهره برداری مناسبی داشته باشیم.

- علی دارابی، معاون میراث فرهنگی کشور در گفت وگو با خبرنگار فارس در خصوص آخرین وضعیت عمارت مسعودیه اظهار کرد: ما برخی از عمارت ها را در تهران و برخی استان ها داریم که درهای شان به روی گردشگران بسته شده است.

وی افزود: هیأتی را مأمور کرده ام تا گزارشی از آخرین وضعیت این اماکن را ارائه دهند، خودم هم در این راستا از بخش هایی از کاخ نیاوران بازدید داشتم.

قائم مقام وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با تأکید بر اینکه در کاخ نیاوران بخش هایی به دلیل مرمت های جزیی بسته بوده است، گفت: مرمت در این بخش ها به دلیل کمبود بودجه انجام نشده و 5 سال بلاتکلیف بود، مهلتی گذاشتیم و بودجه ای دادیم تا حداقل برای نوروز پذیرای گردشگران باشیم.

دارابی تأکید کرد: در خصوص عمارت مسعودیه و سایر عمارت های تاریخی که درهای آن به روی گردشگران بسته شده، منتظر گزارش هستم تا به جمع بندی برسیم که هم از تخریب این میراث جلوگیری کنیم و هم بتوانیم بهره برداری مناسبی داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت عمارت مسعودیه/ تلاش برای جلوگیری از مخروبه شدن اماکن تاریخی

آخرین وضعیت عمارت مسعودیه/ تلاش برای جلوگیری از مخروبه شدن اماکن تاریخی