مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 06:372022-01-25سياسي

طرح اصلاحی «تشکیل سازمان پدافند غیرعامل» هفته آینده راهی صحن مجلس می شود


عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، از نهایی شدن طرح اصلاحی و جدید این کمیسیون برای «تشکیل سازمان پدافند غیرعامل» خبر داد و گفت: این طرح هفته آینده راهی صحن مجلس می شود.

- حجت الاسلام مجتبی ذوالنور در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به بازگشت طرح تشکیل سازمان پدافند غیرعامل از صحن مجلس به کمیسیون امنیت ملی با نظر رییس مجلس، اظهار داشت: طرحی که پیش از این به تصویب کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی رسیده بود، هشت ماده و سه تبصره داشت و در نوبت بررسی در صحن علنی مجلس قرار گرفته بود، اما با نظرات جدید ارائه شده از سوی برخی دستگاه ها و ستاد کل نیروهای مسلح و در نهایت با تصمیم رییس مجلس، این طرح مدتی قبل به کمیسیون بازگشت و پیش نویس طرح دیگری به کمیسیون ارائه شد.

وی افزود: در حدود دو ماه اخیر، این طرح را بررسی و اصلاح کرده ایم که در قالب یک ماده واحده با چهار تبصره آماده رأی گیری در کمیسیون امنیت ملی است، اما در دو جلسه اخیر کمیسیون به دلیل آنکه تعداد اعضا به حدنصاب نرسید، رأی گیری برای آن صورت نگرفته است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در جلسه امروز (سه شنبه) کمیسیون در صورت باقی ماندن زمان، برای این طرح رأی گیری خواهد شد و اگر فرصت نشود، در هفته آینده در جلسه کمیسیون ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح اصلاحی «تشکیل سازمان پدافند غیرعامل» هفته آینده راهی صحن مجلس می شود

طرح اصلاحی «تشکیل سازمان پدافند غیرعامل» هفته آینده راهی صحن مجلس می شود