مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 05:322022-01-25اجتماعي

یک بام و دو هوای حضور دانش آموزان در برخی مدارس قائمشهر


با توجه به وجود سویه های جدید کرونا از جمله اُمیکرون رعایت هرچه بیشتر پروتکل ها در سطح جامعه و مدارس همچنان ضروری است چراکه طبق آخرین اطلاعیه علوم پزشکی بار دیگر رنگ زرد به مازندران بازگشته است، -  اما برخی از مدیران مدارس در تصمیمی عجیب، اقدام به بازگشایی کلاس های ترم دوم با ظرفیت کامل و حضور همه  دانش آموزان کرده اند.

یک مدیر مدرسه در دستورالعملی از والدین خواسته بود همه دانش آموزان از این پس به صورت حضوری در مدرسه حضور یافته و مدارس با رعایت پروتکل ها به صورت عادی برگزار شود اما موضوع اینجاست زمانی که تمام دانش آموزان در مدرسه حضور پیدا کنند چطور امکان پذیر است که پروتکل ها رعایت شود؟ هرچند وزیر آموزش و پرورش بر توسعه آموزش به صورت حضوری تاکید داشته است اما به این مفهوم نیست که تمامی دانش آموزان در یک زمان در مدرسه حضور پیدا کنند.

بر اساس مصوبات شورای معاونان و تاکیدات وزیر آموزش و پرورش و در چارچوب مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا، دفتر وزارتخانه با ارسال بخشنامه ای به ادارات کل آموزش و پرورش استان ها، بر توسعه آموزش های حضوری در تمامی مدارس و واحدهای آموزشی، با رعایت پروتکل های بهداشتی و بهره مندی از امکانات موجود مدرسه تأکید دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک بام و دو هوای حضور دانش آموزان در برخی مدارس قائمشهر

یک بام و دو هوای حضور دانش آموزان در برخی مدارس قائمشهر