مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 05:272022-01-25اجتماعي

شیرابه انجیلسی به نهرهای روان تبدیل شده است


رییس اداره حفاظت محیط زیست بابل با هشدار نسبت به معظل زیست محیطی انجیلسی منطقه بابلکنار گفت: شیرابه منطقه انجلیسی اکنون به نهرهای روان تبدیل شده است.

- حسین حیدرپور در گفت و گو با ایسنا با اشاره به اینکه فرهنگ تفکیک زباله می تواند 30 تا 40 درصد معضل پسماند را حل کند، گفت: از 280 تن زباله تولید شده در بابل فقط یک سوم توسط شهرداری بابل تبدیل به کمپوست شده و بقیه بصورت خام دفن می شود.

وی با اشاره به معظل زیست محیطی انجیلسی منطقه بابلکنار گفت: در منطقه انجیلسی با نابودی جنگل، آلودگی بافت خاک جنلگی، پسآب های روان که جای رودخانه ها را گرفته اند و خطر جدی برای آلودگی منابع آب زیرزمینی هستند مواجهیم که متاسفانه هنوز کنترل نشده است.

رییس اداره حفاظت محیط زیست در خصوص مشکلات زیست محیطی شهرک رجه منطقه بندپی بابل گفت: به شهرک رجه در یک سال گذشته سه تصفیه خانه فاضلاب اضافه شده است که یک مورد بهره برداری و 2 مورد در حال احداث است که یکی پیشرفت فیزیکی 80 درصد دارد؛ ضمن اینکه تصفیه خانه مرکزی آن بعد 18 سال نوسازی می شود تا از فروردین 1401 هیچ شیرابه ای در رودخانه رهاسازی نشود.

حیدرپور خاطرنشان کرد: برای شهرک بابلکنار نیز از سال 99 تصفیه خانه جدیدی در کنار تصفیه خانه قدیمی شروع بکار کرد و مشکل دو شرکت تولیدی مواد شوینده نیز حل شد لذا در حال حاضر 95 در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیرابه انجیلسی به نهرهای روان تبدیل شده است

شیرابه انجیلسی به نهرهای روان تبدیل شده است