مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 05:022022-01-25اقتصادي

چگونه می توان به طور قانونی جلوی «حمل خودرو» با جرثقیل را گرفت!


بر اساس این تبصره مهم، اگر مشاهده کردید که خودروی شما در حال بار زدن به جرثقیل یا حتی در حال حمل آن توسط جرثقیل به پارکینگ است، می توانید با ارائه مدارک مالکیتی و هویتی، - اگر مشاهده کردید که خودروی شما در حال انتقال به پارکینگ با جرثقیل است، می توانید با استناد به یک تبصره کلیدی ماده 13 قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی، مانع از توقیف خودروی خود شوید! به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک برای بسیاری از شهروندان و مالکان خودرو این اتفاق رخ داده است که اتومبیل آنها به دلایل مختلفی مانند سد معبر، توقف در محدود پارک ممنوع، پارک دوبل و .

با جرثقیل حمل و به پارکینگ منتقل شده است! روند ترخیص خودروهای توقیفی هم به این نحو است که ابتدا باید تمامی عوارض دولتی و شهرداری و خلافی خودرو تسویه شود و پس از حضور در کلاس های بازآموزی مراکز ترخیص خودرو، وجه کرایه جرثقیل به نماینده شرکت پیمانکار پرداخت می شود و بعد از دریافت نامه ترخیص و تحویل آن به پارکینگ و تسویه تعرفه پارکینگ، خودرو آزاد می شود.

توقیف خودرو از سوی پلیس راهنمایی و رانندگی بر اساس ماده 13 قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی صورت می گیرد که در آن آمده است؛ در مواردی که طبق این قانون انتقال وسیله نقلیه ضرورت داشته باشد، وسیله نقلیه با استفاده از وسایل مطمئنه که برای این کار معمول است، حسب مورد به نزدی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چگونه می توان به طور قانونی جلوی «حمل خودرو» با جرثقیل را گرفت!

چگونه می توان به طور قانونی جلوی «حمل خودرو» با جرثقیل را گرفت!