مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 01:522022-01-24پزشكي

آیا همه افراد به سویه اُمیکرون مبتلا می شوند؟


با سبقت گرفتن سویه اُمیکرون از دیگر سویه های کروناویروس همچون آلفا، بتا و دلتا در سراسر جهان، مدیر فنی سازمان جهانی بهداشت (WHO) توصیه کرده است که افراد محتاط باشند زیرا این سویه به طور موثر بین مردم منتقل می شود.

- با سبقت گرفتن سویه اُمیکرون از دیگر سویه های کروناویروس همچون آلفا، بتا و دلتا در سراسر جهان، مدیر فنی سازمان جهانی بهداشت (WHO) توصیه کرده است که افراد محتاط باشند زیرا این سویه به طور موثر بین مردم منتقل می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ماریا ون کرخو مدیر فنی سازمان جهانی بهداشت گفت: سویه اُمیکرون نسبت به دلتا شدت بیماری زایی کمتری دارد اما همچنان می تواند منجر به طیف کامل بیماری شود، همانطور که در سویه های قبلی مشاهده شد.

او همچنین در مورد علت اینکه چرا مردم هنوز روانه بیمارستان شده یا جان خود را از دست می دهند، توضیح داد: در افرادی که به سویه اُمیکرون آلوده شده اند نیز طیف کاملی از بیماری از عفونت بدون علامت گرفته تا بیماری شدید و حتی احتمال مرگ مشاهده می شود.

اینفوگرافیک / علائم متداول مبتلایان به اُمیکرون مدیر فنی سازمان جهانی بهداشت افزود: افراد مبتلا به بیماری های زمینه ای، میانسالان، افرادی که واکسینه نشده اند ممکن است به دنبال ابتلا به این سویه از ویروس کرونا به نوع شدید بیماری دچار شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا همه افراد به سویه اُمیکرون مبتلا می شوند؟

آیا همه افراد به سویه اُمیکرون مبتلا می شوند؟