مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 01:222022-01-24سياسي

انعقاد تفاهم نامه همکاری بین شهرداری خرم آباد و فنی و حرفه ای


نایب رییس شورای اسلامی شهر خرم آباد از انعقاد تفاهم نامه همکاری بین شهرداری خرم آباد و فنی و حرفه ای لرستان در راستای ارائه آموزش های لازم به پرسنل شهرداری و مردم خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مجید دریکوند با اشاره به دیدار با مدیر کل جدید و معاونین فنی حرفه ای لرستان گفت: در این دیدار در خصوص زمینه های مشترک همکاری گفتگو شد و مباحث همکاری شورای اسلامی شهر و شهرداری خرم آباد با اداره کل آموزش فنی و حرفه ای لرستان حول دو محور بود، آموزش پرسنل شهرداری خرم آباد با جمعیتی بالغ بر هزار و 600 نفر با احتساب نیروهای شرکتی و بخش دوم آموزش های عمومی برای شهروندان بود.

وی با بیان اینکه ظرفیت ها و امکانات موجود دو طرف مورد بررسی قرار گرفت اظهار داشت: توافق شد تفاهم نامه ای بین دو دستگاه تنظیم شود و علاوه بر آن در صورت امکان یک سند اقدام مشترک آموزشی تدوین کنیم که طی این سند کارهایی را که قرار است انجام دهیم، بنویسیم و تبدیل به سند اقدام مشترک کنیم.

نایب رییس شورای اسلامی شهر خرم آباد عنوان کرد: آموزش های تخصصی برای پرسنل در اولویت است، البته با اولویت نیازهای شهرداری، مثلاً دوره های تخصصی جی ای اس یا دوره های خاص برای مأمورین بازدید و دوره هایی از این دست که می تواند کمک کند ایرادات و اشتباهات به کمترین میزان خود برسد و در نهایت منج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انعقاد تفاهم نامه همکاری بین شهرداری خرم آباد و فنی و حرفه ای

انعقاد تفاهم نامه همکاری بین شهرداری خرم آباد و فنی و حرفه ای