مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1400 ساعت 22:472022-01-24اقتصادي

وزیر راه بر مشارکت ایران در بازسازی قره باغ تاکید کرد


وزیر راه و شهرسازی کشورمان و هیات همراه امروز از مناطق آزاد شده جمهوری آذربایجان در قره باغ بر اهمیت مشارکت ایران در پروژه های بازسازی این نقاط تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا به نقل از وزارت توسعه دیجیتال و حمل و نقل جمهوری آذربایجان ، رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی جمهوری اسلامی ایران و رییس ایرانی کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی ایران و جمهوری آذربایجان و هیات همراه روز دوشنبه و در اولین روز سفر به جمهوری آذربایجان از برخی مناطق آزاد شده در قره باغ بازدید و با روند اجرای پروژه های زیر ساختی و حمل و نقل در این مناطق آشنا شد .

هیات ایرانی را در سفر به مناطق آزاد شده جمهوری آذرایجان ، شاهین مصطفی اف معاون نخست وزیر و رییس آذربایجانی کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی جمهوری آذربایجان و ایران همراهی کرد .

هیات اقتصادی کشورمان ابتدا با شرایط فعالیت فرودگاه بین المللی شهر فضولی که از تهران مستقیم به این فرودگاه در قره باغ پرواز کرد ، آشنا شد و در جریان آن اعلام شد که این فرودگاه پس از آزاد سازی مناطق متعلق به جمهوری آذربایجان ، در سال گذشته ظرف 9 ماه احداث شد .

فرودگاه بین المللی شهر آزاد شده فضولی 26 اکتبر سال 2021 ( 4 آبان ماه گذشته ) طی مراسمی با حضور الهام علی اف و رجب طیب اردوغان روسای جمهوری آذربایجان و ترکیه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر راه بر مشارکت ایران در بازسازی قره باغ تاکید کرد

وزیر راه بر مشارکت ایران در بازسازی قره باغ تاکید کرد