مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1400 ساعت 22:372022-01-24اقتصادي

لزوم واگذاری واحدهای تولیدی گیلان به افراد دارای اهلیت و صلاحیت


رییس کل دادگستری گیلان، با تاکید بر لزوم واگذاری واحد های تولیدی به افراد دارای اهلیت و صلاحیت، عنوان کرد: دستگاه قضایی بر روند واگذاری هایی که قرار است توسط بانک به بخش خصوصی انجام شود نظارت می کند.

- ایسنا/گیلان رییس کل دادگستری گیلان، با تاکید بر لزوم واگذاری واحد های تولیدی به افراد دارای اهلیت و صلاحیت، عنوان کرد: دستگاه قضایی بر روند واگذاری هایی که قرار است توسط بانک به بخش خصوصی انجام شود نظارت می کند.

حجت الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی در حاشیه بازدید از دو واحد تولیدی نئوپان و فولاد در شهرک صنعتی لوشان که به دلیل پاره ای از مشکلات به حالت نیمه تعطیل در آمده اند، اظهار کرد: این دو واحد بستر مناسبی برای اشتغال جوانان منطقه محسوب می شود.

وی افزود: باید هرچه سریع تر جلسه ای پیرامون بررسی راهکارهای حل مشکلات این دو واحد تولیدی در دادگستری کل استان تشکیل شود.

رییس کل دادگستری گیلان، با اشاره به معضل سرمایه در گردش شرکت فولاد و همچنین عدم پایبندی به تعهدات سرمایه گذار در شرکت نئوپان که موجب شده است هر دو واحد در توقیف بانک ملی درآیند تصریح کرد: هم اکنون این واحد ها در اختیار شرکت سرمایه گذاری بانک هستند و با حداقل ظرفیت مشغول به کار بوده و تعداد اندکی در آن مشغول به کار می باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم واگذاری واحدهای تولیدی گیلان به افراد دارای اهلیت و صلاحیت

لزوم واگذاری واحدهای تولیدی گیلان به افراد دارای اهلیت و صلاحیت