مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1400 ساعت 22:172022-01-24اجتماعي

قوانین حوزه زنان باید کامل اجرا شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، نرجس بختیارخلج مشاور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در امور بانوان و خانواده گفت: در اسناد و قوانین بالادستی، - مشاور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در امور بانوان و خانواده گفت: برای اجرایی نشدن و ناقص اجرا شدن قوانین مرتبط با حوزه زنان و خانواده باید چاره اندیشی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، نرجس بختیارخلج مشاور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در امور بانوان و خانواده گفت: در اسناد و قوانین بالادستی، حوزه زنان و خانواده مورد توجه بوده است و نیاز به قانون نداریم، اما اجرانشدن، معطل ویا ناقص اجرا شدن برخی قوانین مرتبط از جمله مشکلات و مسبب مشکلات موجود در جامعه است که باید برای آن چاره اندیشی شود.

نرجس بختیارخلج درمراسم بزرگداشت مقام زن و روز مادر اظهارکرد: ضمن تاسی به گنجینه ارزشمند سیره ائمه اطهار که همواره الگو و رهنمون ما هستند، انقلاب اسلامی الگوی واقعی و اسلامی زن را تحقق بخشید؛ الگوی سوم زنِ نه شرقی، نه غربی ، الگوی زن ایرانی - اسلامی است.

وی خاطرنشان کرد: برنامه ریزی در خصوص موضوعات تعالی خانواده و کرامت و منزلت زنان، شناسایی و پیگیری مشکلات ایشان که شامل زنان شاغل، زنان جامعه هدف مستقیم و عیر مستقیم وزارتخانه هستند ازجمله برنامه های در دست بررسی در حوزه ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قوانین حوزه زنان باید کامل اجرا شود

قوانین حوزه زنان باید کامل اجرا شود