مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1400 ساعت 22:122022-01-24اقتصادي

آغاز عرضه اینترنتی کالاهای اساسی در بیرجند


سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی از آغاز طرح توزیع اینترنتی کالا های اساسی در شهرستان بیرجند خبر داد.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، حسین موهبتی امشب در کارگروه تنظیم بازار استان اظهارداشت: عرضه اینترنتی اقلام و کالاهای اساسی می تواند در توزیع بهتر و همچنین با نظارت کافی و بیشتر مؤثر باشد.

وی از ارائه برخی اقلام ضروری مردم به صورت اینترنتی در بیرجند خبر داد و افزود: این موضوع اقدامی مناسب و ارزنده در راستای تنظیم بازار و اطمینان خاطر مصرف کنندگان بوده که در شهرستان بیرجند آغاز می شود.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی ادامه داد: با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته، متقاضیان می توانند برای تأمین کالا های اساسی مورد نیاز خود به صورت اینترنتی اقدام و با هزینه حمل رایگان در محل منزل این کالاها را دریافت کنند.

موهبتی به مزایای این طرح اشاره داشت و افزود: این طرح از هدررفت وقت جلوگیری، توزیع را سرعت و همچنین سبب نظارت بهتر بر توزیع کالاهای اساسی می شود.

گفتنی است در پایان این جلسه وضعیت ذخیره سازی و تأمین میوه تنظیم بازار پایان سال بررسی و مصوب گردید به منظور کنترل قیمت کالا های اساسی در ایام پایان سال، حدود 900 تن برنج  و 175 تن شکر تنظیم بازار در سطح بازار استان تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز عرضه اینترنتی کالاهای اساسی در بیرجند

آغاز عرضه اینترنتی کالاهای اساسی در بیرجند