مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1400 ساعت 21:522022-01-24دانش

دانشگاه پیام نور در تولید علم موفق عمل کرده است


معاون پژوهشی دانشگاه پیام نور گفت: در سال1398 دانشگاه تهران 6هزار 200 دانشجوی فوق لیسانس گرفته که  1023 نفر از آن ها فارغ التحصیل پیام نور بوده اند که این نشان دهنده این است در تولید علم به خوبی عمل کرده است.

- در دکتر محمدعلی ابراهیمی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه پیام نور کشور در مراسم معارفه ی سرپرست جدید دانشگاه پیام نور استان اظهار کرد:پیام نور یک دانشگاه خاص و با مأموریت خاص است که وظیفه اش آموزش برای همه در همه جا و همه وقت است و خیلی در این سال ها تلاش کرده که عدالت آموزشی را رعایت کند و در نقاط کم برخوردار شرایطی را به وجو آورده که آن ها هم از تحصیل محروم نشوند و همچنین جز معدود دانشگاه هایی است که سیستم سنجش متمرکز دارد و این باعث یک خروجی خوب شده است.

ابراهیمی ادامه داد: در سال1398 دانشگاه تهران 6هزار 200 دانشجوی فوق لیسانس گرفته که 1023 نفر از آن ها فارغ التحصیل پیام نور بوده اند که این نشان دهنده این است در تولید علم به خوبی عمل کرده است.

در شرایط حاضر گفتمان انقلاب اسلامی،گفتمان غالب که می گوید باید توانمند شویم .

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه پیام نور کشور تصریح کرد: با هماهنگی با معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری دکتر ستاری، که برای استان ایلام داشته ایم، نتیجه این شده است که به زودیمرکز صنایع خلاق و فناوری های نرم در دانش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه پیام نور در تولید علم موفق عمل کرده است

دانشگاه پیام نور در تولید علم موفق عمل کرده است