مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1400 ساعت 21:322022-01-24اقتصادي

آخرین وضعیت پرونده ارزی واردات کره


طبق اعلام سرپرست معاونت فنی گمرک ایران، پرونده ارزی شرکت واردکننده کره حیوانی همچنان در دست بررسی است و فعلا نمی توان برآورد دقیقی از گران نمایی این واردات داشت.

- طبق اعلام سرپرست معاونت فنی گمرک ایران، پرونده ارزی شرکت واردکننده کره حیوانی همچنان در دست بررسی است و فعلا نمی توان برآورد دقیقی از گران نمایی این واردات داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، واردات کره حیوانی مربوط به یک شرکت تولیدکننده محصولات لبنی در مدت اخیر با حواشی همراه بوده است، در همین رابطه ارونقی - معاون سابق فنی گمرک ایران- گفته بود جریان مربوط به بیش بود یا گران نمایی کالای وارداتی است که شائبه بیش بود 60 میلیون دلاری مطرح است اما موضوع باید مورد بررسی قرار بگیرد.

چندی پیش هم گمرک ایران اعلام کرد که موضوع در کمیسیون حل اختلافات گمرکی در حال بررسی است، این در حالی است که توضیح عسگری- سرپرست معاونت فنی گمرک ایران- در رابطه با آخرین وضعیت این پرونده معاون فنی گمرک ایران نشان می دهد که هنوز پرونده تعیین تکلیف نشده و بررسی ها ادامه دارد.

عسگری گفت که بخش عمده ای از پرونده های مطرح در کمیسیون های رسیدگی به اختلافات گمرکی به بیش بود ارزش اختصاص دارد و پرونده شرکت لبنی نیز یکی از موارد در دست رسیدگی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت پرونده ارزی واردات کره

آخرین وضعیت پرونده ارزی واردات کره