مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1400 ساعت 21:172022-01-24اقتصادي

خراسان جنوبی 10 درصد جلوتر از میانگین کشوری در اجرای طرح هادی روستایی


مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان جنوبی گفت: در حال حاضر خراسان جنوبی در اجرای طرح هادی روستایی نسبت به میانگین کشور 10 درصد جلوتر است.

- قاسم تنها مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان جنوبی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس از بیرجند اظهارداشت: اجرای طرح های هادی در تمامی روستاهای بالای 20 خانوار قابل اجرا است.

وی با بیان اینکه از 918 روستای بالای 20 خانوار که مشمول اجرای طرح هادی می شوند و در حال حاضر در 585 روستای استان این طرح آغاز شده است، یادآور شد: در حال حاضر خراسان جنوبی در اجرای این طرح نسبت به میانگین کشور 10 درصد جلوتر است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان جنوبی افزود: در سال گذشته مجموع اعتبار بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان 34 میلیارد تومان بوده و امسال بالغ بر 97 میلیارد تومان افزایش یافته که این جهش خوبی در اجرای طرح های هادی را در پی خواهد داشت.

تنها با اشاره به اینکه برنامه داریم در سال مالی جاری در حدود 180 روستا طرح هادی را اجرا کنیم، افزود: از این تعداد 35 روستا جزو روستاهای جدیدی بوده که طرح هادی در آن اجرا و مابقی روستاهای نیمه تمام در اجرای این طرح در استان هستند.

انتهای پیام/69027


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خراسان جنوبی 10 درصد جلوتر از میانگین کشوری در اجرای طرح هادی روستایی

خراسان جنوبی 10 درصد جلوتر از میانگین کشوری در اجرای طرح هادی روستایی