مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1400 ساعت 21:172022-01-24اجتماعي

تعطیلی مدارس اردبیل برای چهاردهمین روز متوالی


روز سه شنبه 5 بهمن ماه 1400 به دلیل بارش برف و برودت هوا مدارس برخی مناطق تعطیل بوده و برخی مدارس با تاخیر شروع به کار خواهند نمود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل و به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش استان اردبیل، روز سه شنبه 5 بهمن ماه 1400 به دلیل بارش برف و برودت هوا مدارس برخی مناطق تعطیل بوده و برخی مدارس با تاخیر شروع به کار خواهند نمود.

در شهر اردبیل، دوره های ابتدایی شهری و روستایی و متوسطه دوره اول روستایی و مدارس استثنایی نوبت صبح و بعد از ظهر به صورت غیرحضوری و در شبکه شاد و متوسطه دوره اول و دوم شهری با یک ساعت تاخیر در نوبت صبح و بعد از ظهر به صورت حضوری خواهد بود.

در نمین، کلیه دوره های تحصیلی روستایی و دوره های ابتدایی و متوسطه دوره اول شهری نوبت صبح و بعد از ظهر، غیرحضوری و در شبکه شاد و متوسطه دوره دوم شهری نیز با یک ساعت تاخیر برگزار می شود.

در گرمی فعالیت کلیه مدارس با یک ساعت تاخیر به صورت حضوری، در هیر کلیه دوره های تحصیلی نوبت صبح و عصر فعالیت به صورت غیرحضوری و در شبکه شاد، در مشگین شهر و ارشق دوره ابتدایی نوبت صبح و بعد از ظهر به صورت غیرحضوری و در شبکه شاد خواهد بود.

در نیر دوره های ابتدایی شهری و روستایی و متوسطه دوره اول روستایی و کلیه مدارس بخش کوراییم به صورت غیرحضوری و در شبکه شاد و فعالیت آموزشی دور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعطیلی مدارس اردبیل برای چهاردهمین روز متوالی

تعطیلی مدارس اردبیل برای چهاردهمین روز متوالی