مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1400 ساعت 20:322022-01-24سياسي

برای بهره وری بیشتر نیازمند دانش روز و برون سپاری برخی فعالیت ها و سبک سازی هستیم


مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک گفت: برای بهره وری بیشتر نیازمند استفاده از ابزار، تجهیزات و دانش روز و برون سپاری برخی فعالیت ها و سبک سازی هستیم.

- ایسنا/لرستان مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک گفت: برای بهره وری بیشتر نیازمند استفاده از ابزار، تجهیزات و دانش روز و برون سپاری برخی فعالیت ها و سبک سازی هستیم.

مجید کیانپور در نشست شورای مدیران ستاد بیان کرد: در شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک کار تیمی است که موفقیت این شرکت را رقم زده و این اشتیاق به کار، تلاش، تمایل به توسعه و ارائه توانمندی و وجدان کاری در همکاران عامل اصلی رشد و موفقیت شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک شده است.

وی ادامه داد: سرمایه اصلی شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک، تخصص، توانمندی و خرد جمعی است که در شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک برای توسعه و تعالی شرکت به کار بسته شده و این شرکت یکی از سالم ترین سیستم های اداری را در کشور دارد و همه دریافتی ها و هزینه ها قابل رصد است.

این مسئول با اشاره به اینکه شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک زمینه های موفقیت و توسعه بیشتر را در خود دارد، افزود: لازمه موفقیت، پذیرش تغییر و روزآمد شدن، افزایش بهره وری و ارتقاء عملکرد همکاران است که این مهم در شان و شخصیت و ذات شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک دیده م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای بهره وری بیشتر نیازمند دانش روز و برون سپاری برخی فعالیت ها و سبک سازی هستیم

برای بهره وری بیشتر نیازمند دانش روز و برون سپاری برخی فعالیت ها و سبک سازی هستیم