مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1400 ساعت 20:122022-01-24سياسي

پاکروح مطرح کرد: توجه دولت به اجرای طرح های آبرسانی


طی آیینی با حضور مسئولان ملی و استانی، ضمن تکریم و تجلیل از خدمات مدیرعامل پیشین شرکت آب و فاضلاب استان فارس، مدیرعامل جدید این شرکت معرفی شد.

- دوشنبه 4 بهمن طی مراسمی با حضور معاون آبفای کشور و معاون استانداری فارس، با تجلیل از خدمات علی بوستانی، مدیرعامل پیشین، علی جان صادق پور به عنوان مدیرعامل جدید شرکت آب و فاضلاب استان فارس معرفی شد.

شاهین پاکروح، معاون مهندسی و توسعه آبفای کشور در این مراسم، توسعه آبرسانی به ویژه در بخش روستایی را از اولویت های دولت سیزدهم دانست و گفت: از اهم پروژه های تعریف شده در بخش آب، اجرای 87 پروژه آبرسانی شهری و بیش از 10 هزار پروژه آبرسانی روستایی است.

او با قدردانی از مجلس شورای اسلامی به واسطه همراهی با دولت در تامین اعتبارات این طرح ها، یکی از مطالبات موجود را ایجاد و توسعه زیرساخت های آب و فاضلاب دانست و گفت: بحث مدیریت یکی از مباحث مهم در زمینه تامین و توزیع آب است.

پاکروح ادامه داد: امروز صرفا با اتکا به پروژه های توسعه ای نمی توان جوابگوی تقاضای آب بود؛ زیرا همه شاهد پیشی گرفتن تقاضا بر عرضه در بخش آب و نبود تطابق در این بخش هستیم که این موضوع به مسائل اقلیمی باز میگردد.

او با اشاره به اینکه تغییرات جوی و کاهش و تبدیل نزولات آسمانی و توسعه ناهمگون در مصارف آب، بر وضعیت ناتراز کنونی تاث


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاکروح مطرح کرد: توجه دولت به اجرای طرح های آبرسانی

پاکروح مطرح کرد: توجه دولت به اجرای طرح های آبرسانی