مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1400 ساعت 20:072022-01-24سياسي

مشاور رسانه ای وزیر کار: یارانه 225 میلیاردتومانی برای رسانه حامی دولت روحانی


جالب است بدانید که مجموعه رسانه ای خبر وابسته به حسین انتظامی، معاون مطبوعاتی وقت دولت که ‎خبرآنلاین هم ذیل آن تعریف می شود، فقط در نیمه دوم سال 92، - جالب است بدانید که مجموعه رسانه ای خبر وابسته به حسین انتظامی، معاون مطبوعاتی وقت دولت که ‎خبرآنلاین هم ذیل آن تعریف می شود، فقط در نیمه دوم سال 92، نزدیک به یک میلیاردتومان یارانه مطبوعاتی دریافت کرده است.

مشاور رسانه ای وزیر کار در رشته توییتی از یارانه 225 میلیاردتومانی سایت حامی دولت های یازدهم و دوازدهم در سال های گذشته خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، بهزاد مهرکش روز دوشنبه در صفحه شخصی خود نوشت: خبرآنلاین رسانه حامی دولت سابق و متعلق به علیرضا معزی، معاون اطلاع رسانی دفتر حسن روحانی در زمان ریاست جمهوری، این روزها به شدت نگران شفافیت درباره ‎وزارت کار شده است؛ جالب است بدانید که مجموعه رسانه ای خبر وابسته به حسین انتظامی، معاون مطبوعاتی وقت دولت که ‎خبرآنلاین هم ذیل آن تعریف می شود، فقط در نیمه دوم سال 92، نزدیک به یک میلیاردتومان یارانه مطبوعاتی دریافت کرده؛ جالبتر اینکه همین مجموعه، حتی در دولت قبل تر! یعنی از سال 84 تا نیمه اول 92 نیز بیش از 7میلیاردتومان به علاوه 3.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشاور رسانه ای وزیر کار: یارانه 225 میلیاردتومانی برای رسانه حامی دولت روحانی

مشاور رسانه ای وزیر کار: یارانه 225 میلیاردتومانی برای رسانه حامی دولت روحانی