مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1400 ساعت 20:072022-01-24سياسي

پایان مرزبندی های سیاسی فرارسیده است/ «انقلابی گری» شاخصه اصلی نظام


مرزبندی و تقسیم بندی های سیاسی باید جای خود را به شاخصه اصلی نظام که انقلابی گری، ولایتمداری و جهادگری است بدهد و افراد موضع خود را تنها در دو بخش انقلابی و غیرانقلابی مشخص کنند.

- پایان مرزبندی های سیاسی فرارسیده است/ انقلابی گری شاخصه اصلی نظام ایسنا/کرمان نماینده مردم رفسنجان و انار گفت: مرزبندی و تقسیم بندی های سیاسی باید جای خود را به شاخصه اصلی نظام که انقلابی گری، ولایتمداری و جهادگری است بدهد و افراد موضع خود را تنها در دو بخش انقلابی و غیرانقلابی مشخص کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام دکتر حسین جلالی عصر امروز چهارم بهمن در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نزدیک به چهل سال کشور و به تبع آن شهرستان رفسنجان گرفتار دودستگی یا چند دستگی و بحث چپ و راست و اصلاح طلب و اصولگرا است و این تقسیم بندی مطلوب نظام و مقام معظم رهبری نیست.

وی ادامه داد: این مرزبندی و تقسیم بندی باید جای خود را به شاخص اصلی نظام که انقلابی گری، ولایتمداری و جهادگری است بدهد و افراد موضع خود را تنها در دو بخش انقلابی و غیرانقلابی مشخص کرده و در عمل ثابت کنند.

حجت الاسلام جلالی با بیان اینکه انقلابی ها باید متحد و یکصدا باشند تا کشور و نظام رو به جلو حرکت کند، تصریح کرد: اصل در انتخاب ها و عزل و نصب ها هم بر شایسته سالاری و نیروهای کارآمد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان مرزبندی های سیاسی فرارسیده است/ «انقلابی گری» شاخصه اصلی نظام

پایان مرزبندی های سیاسی فرارسیده است/ «انقلابی گری» شاخصه اصلی نظام