مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1400 ساعت 19:322022-01-24سياسي

دشمن به دنبال ترویج یاس و ناامیدی در جامعه است


مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: دشمنان همواره در تلاشند تا با وارونه نشان دادن حقایق یاس و ناامیدی را در کشور ما گسترش دهند.

- ، حجت الاسلام عباسعلی گرزین عصر دوشنبه در نشست با اصحاب رسانه گلستان ضمن تبریک سالروز ولادت حضرت زهرا (س) اظهار کرد: نقشی که زنان جامعه در خلقت ایفا می کنند بسیار ویژه و بی بدیل است و مردان هرگز نمی توانند ایفا کننده آن باشند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان افزود: نرم افزار خلقت بر دوش زنان بنا شده است و وجود یک زن به تنهایی و فارغ از مسئولیت هایی که بر دوش دارد یک رسانه است خصوصاً در زنی که مادر هم شده باشد.

وی از بانوانی که عضو اصحاب رسانه هستند به عنوان هنرمندان بی بدیلی نام برد که می توانند بیشترین تاثیر گذاری را در فرهنگ و آداب و رسوم جامعه داشته باشند.

گرزین با بیان این مطلب که زنان مبدا بسیاری از تحولات بزرگ در دنیا هستند افزود: خداوند که خالق بشر و عالم به ذات انسان است.

وی با اشاره به بیانات امام راحل گفت: زنان رهبران نهضت هستند و ما دنباله رو آنها هستیم زیرا این زنان هستند که در دامان خود انسان های بزرگ و اثر گذار را تربیت می کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان زنان جامعه اسلامی را نقاط قوت جامعه معرفی کرد و افزود: دشمنان همواره در تلاشند تا با وارونه نشان دادن حقایق یاس و ناامیدی را در کشور م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن به دنبال ترویج یاس و ناامیدی در جامعه است

دشمن به دنبال ترویج یاس و ناامیدی در جامعه است