مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1400 ساعت 19:272022-01-24سياسي

جمع بندی کمیته پولی و بانکی مجلس درباره طرح اصلاح قانون بانک مرکزی تا 2 هفته آینده


ظرف دو هفته آینده جمع بندی کمیته پولی و بانکی کمیسیون اقتصادی با بانک مرکزی و وزارت امور اقتصادی و دارایی درباره اصلاح قانون بانک مرکزی پایان می یابد.

- به نقل از خانه ملت، محمدرضا پورابراهیمی در تشریح نشست مشترک امروز(دوشنبه 4 بهمن ماه) کمیسیون اقتصادی مجلس با رییس بانک مرکزی و معاونان وی، گفت: یکی از موضوعات بسیار مهم در نظام اقتصادی تقویت اقتدار بانک مرکزی در عرصه های مختلف است که امیدواریم با همکاری بانک مرکزی و کمیسیون اقتصادی این مهم محقق شود.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی افزود: طرح دو شوری اصلاح قانون بانک مرکزی که در دستورکار کمیسیون اقتصادی بوده و کلیات آن در صحن علنی تصویب شده است، با توجه به آغاز به کار دولت سیزدهم در نشست های اخیر جمع بندی شده است.

اصلاح قانون بانک مرکزی تا پایان سال در کمیسیون اقتصادی نهایی خواهد شد وی اضافه کرد: این خبر خوب را می توان به تمامی فعالان اقتصادی و متولیان حوزه اقتصادی داد که با توافقی که امروز در بانک مرکزی انجام شد، ظرف دو هفته آینده جمع بندی کمیته پولی و بانکی کمیسیون اقتصادی با بانک مرکزی و وزارت امور اقتصادی و دارایی درباره اصلاح قانون بانک مرکزی به اتمام می رسد و تا پایان سال این موضوع در کمیسیون اقتصادی نهایی خواهد شد و از ابتدای سال آینده بررسی شور دو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمع بندی کمیته پولی و بانکی مجلس درباره طرح اصلاح قانون بانک مرکزی تا 2 هفته آینده

جمع بندی کمیته پولی و بانکی مجلس درباره طرح اصلاح قانون بانک مرکزی تا 2 هفته آینده