مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1400 ساعت 19:272022-01-24سياسي

20 امضا و همتی بلند برای یک آزادی/رهایی متهم به قصاص پس از 13 سال از زندان


در آیینی با حضور رییس کل دادگستری استان، امام جمعه منوجان و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی، با جلب رضایت 20 نفر از اولیای دم یک پرونده، یک متهم به قصاص نفس پس از 13 سال از زندان رهایی یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، در آیینی با حضور رییس کل دادگستری استان، امام جمعه منوجان و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی، با جلب رضایت 20 نفر از اولیای دم یک پرونده، یک متهم به قصاص نفس پس از 13 سال از زندان رهایی یافت.

رییس کل دادگستری استان کرمان در این آیین با تاکید بر اینکه هیچ لذتی بهتر از عفو، گذشت و سازش نیست، گفت: گذشت و عفو برای همه افراد به ویژه کسانی که فرصت انتقام دارند اما گذشت می کنند، بسیار لذت بخش است.

یدالله موحد افزود: با تلاش و همت مصلحین و مقامات قضایی شهرستان منوجان و با رفتار بزرگ منشانه و خیرخواهانه اولیای دم، قاتل 38 ساله ای که 13 سال از عمر خود را در زندان به سر برده و حکم قصاص وی صادر شده است، مورد بخشش قرار گرفت.

وی ضمن تقدیر از رییس دادگستری، رضایی دادستان سابق و رهی از همکاران اداری دادگستری منوجان در راستای جلب رضایت اولیای دم این پرونده، تاکید کرد: گذشت اولیای دم در این پرونده با تبعیت از آموزه های دین مبین اسلام انجام شده و به زودی موجبات آزادی این شخص از زندان نیز فراهم می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

20 امضا و همتی بلند برای یک آزادی/رهایی متهم به قصاص پس از 13 سال از زندان

20 امضا و همتی بلند برای یک آزادی/رهایی متهم به قصاص پس از 13 سال از زندان