مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1400 ساعت 19:222022-01-24سياسي

فرمانده سپاه خلخال معرفی شد


جانشین سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: شهرستان خلخال را به واسطه تقدیم 500 شهید و سردارانی در قامت فرماندهی جنگ، می توان خطه شرف و عزت و شهادت نامید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، شامگاه امروز مراسم تودیع و معارفه فرماندهان سپاه شهرستان خلخال برگزار و از سوی سردار محمدی اصل، حکم مسوولیت فرماندهی سپاه شهرستان خلخال به جواد نوروزی اعطاء و با اهدا لوحی از زحمات 5 ساله جهانبخش عطایی، فرمانده سابق سپاه خلخال قدردانی شد.

شکر عبدی، جانشین سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل در این مراسم اظهار کرد: شهرستان خلخال را به واسطه تقدیم 500 شهید و سردارانی در قامت فرماندهی جنگ، می توان خطه شرف و عزت و شهادت نامید.

وی با اشاره به ولایتمداری مردم شهرستان خلخال افزود: تقدیم بیش از 500 شهید، هفت سردار شهید، اولین شهید انقلاب استان، شهیدمدافع حرم شهید فرید کاویانی، شهید مدافع سلامت شهید سیدحسن رضا عزیزی از افتخارات این شهرستان است.

عبدی بیان کرد: مردم خلخال سهم عظیمی در انقلاب  اسلامی و هشت سال دفاع مقدس دارند و اکنون وظیفه ماست که در خدمت این مردم ولایتمدار و انقلابی باشیم.

وی ولایتمداری، بصیرت و حرکت در مسیر فرمایشات حضرت امام راحل و رهنمودهای امام خامنه ای را فصل الخطاب همه مردم مسوولین و فرماندهان دانست و گفت: خدمت به مردم، باید ط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده سپاه خلخال معرفی شد

فرمانده سپاه خلخال معرفی شد