مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1400 ساعت 19:122022-01-24اقتصادي

فعالیت بازارگردانان در بازار سرمایه مشروط شد


براساس دستورالعمل فعالیت بازارگردانی در بورس و فرابورس اگر ظن دستکاری قیمت یا معامله متکی بر اطلاعات نهانی وجود داشته باشد با دستور بازارگردان موافقت نخواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، سروش خواجه حق وردی معاون نظارت بر بازار فرابورس ایران در اطلاعیه ای درباره نحوه اجرای تبصره 3 ماده 15 دستورالعمل فعالیت بازارگردانی در بورس اوراق بهادار تهران و فرابورس ایران اعلام کرد.

با عنایت به مصوبه 327امین جلسه هیأت مدیره شرکت فرابورس ایران در 25 دی ماه 1400 ضابطه مرتبط با تبصره 3 ماده 15 دستورالعمل فعالیت بازارگردانی در بورس و فرابورس به شرح زیر ابلاغ می شود.

ماده واحده: با درخواست بازارگردان موضوع تبصره 3 ماده 15 دستورالعمل فعالیت بازارگردانی در بورس اوراق بهادار تهران و فرابورس ایران مشروط به افزایش پارامترهای حداقل معاملات روزانه و حداقل سفارش انباشته متناسب با میزان افزایش دامنه نوسان موافقت خواهد شد.

تبصره: در صورتی که حسب تشخیص معاونت نظارت بازار ظن دستکاری قیمت یا معامله متکی بر اطلاعات نهانی وجود داشته باشد با درخواست بازارگردان موافقت نخواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس برخی از شرکت های بورسی اعلام کرده بودند در شرایط رکود معامله در بازار و کمبود نقدینگی در شرکت ها الزام شرکت های بورسی و فرابورسی به داشتن بازارگر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت بازارگردانان در بازار سرمایه مشروط شد

فعالیت بازارگردانان در بازار سرمایه مشروط شد